Happy Birthday Zeyra! ^ ^

Görsel

İnternet’te tanışılan kimseye güvenmememiz öğretilmişti. Bizi kandırabilir aklımıza girebilir endişesi taşırdık… Küçükken… İnternet yeni yeni yayılmışken.

Ne yapacağını bilmez ipsiz sapsız dolmuştu ortalık. Kendini gerçek hayatta ifade edemeyen abazalar türemişti. İnternette yapılan en yaygın şey ise chat idi.

Bu yıllar süresince çok dikkatli davrandım, çocuktum, ergendim, ve oralar çok tehlikeli idi.

Zaman geçti, teknoloji ilerledi, internet daha da yaygınlaştı. Netice de farklı ortamlar ve farklı uğraşlar doğdu.

Ortak zevke ve beğenilere sahip insanları kaynaştıran forumlar çoğaldı. Güzel arkadaşlıklar kurulmaya güzel paylaşımlar yapılmaya başlandı. Bilmediğini kolayca öğrenebilir hale gelmişti kişi bu ortamlar sayesinde.

Ben ise bu forum denen ortamlara çok geç bir başlangıç yaptım. Aslında internette var olan her ortama çok geç adım attım.

Bu geç adımım yalnızca Yeppudaya oldu. Tabii bu adımı atmama vesile olan ise Kore’ye olan ilgi ve alaka idi. İşte o zaman anladım internetde kurulan dostluklara, arkadaşlıklara  güvenilemeyeceğine, sohbetlerin ise yalnızca havadan sudan olup kişiye bir fayda sağlamayacağına dair söylenen sözlerin farazi olduğunu.

Bunu anlamama yardım eden bir çok insan oldu elbette. Fakat içlerinde biri vardı ki bunu bana gayet iyi bir şekilde gösterdi. O kişi Yeppudaa’nın bir tanecik Jokeri Zeyra 🙂

Uzaktan baktığınızda çekilmez, burnu havada, kendini çok beğenmiş biri olaraka görülebilir. Hatta öyle ki hayrına yaptığı işlerin hepsi şerrine algılanabilir ki algılanıyor da. Seveni pek sever, sevmeyeni hiç sevmez. Dostu da çok düşmanı da…

Ama gelin görün ki bana göre Zeyra düşmanlık denen şeyi hiç hak etmeyecek kadar güzel bir kalbe sahip. En iyi yapmaya çalışan bunun için kendinden çokça fedakarlık eden biri. Güçlü biri, kararlı biri, hırslı biri… En candan muhabbetlerin yapılacağı, gerçekten güvenilebilecek biri. Sanal alemde rant ve ünvan için kapışan onca kişiden daha akıllı biri.

Birlikte geçirdiğimiz, sohbet ettiğimiz sayısız gece oldu. Msn’de sabahladığımız, kahkahalara boğulduğumuz, dertleştiğimiz sayısız gün… Onca şeyi beraber paylaştığımız, çeviri hakkında tartıştığımız, sorup danıştığımız, saçmaladığımız sohbetler. Belki zeyra’nın farkında olmadığı halde beni çok mutsuzken mutlu ettiği günler.

İşte bunun gibi bir çok şeyi yapan, bana güzel bir dostluk sunan biri Zeyra. Kimse anlamasa ya da idrak edemese de, bu gibi ortamları ve buralarda yapılan sohbetleri saçmalık olarak nitelendirse de, bazen gerçekte olmasını istediğiniz fakat olmayan bir dostluğu bulduğunuz bile oluyor. Ve işte o zaman soruluyor neden böyle insanlar hep uzakta?

Neden uzakta diye sürekli sorduğum, bir gün yüz yüze görüşmek istediğim, karşılıklı “çay” içerek sohbet etmek istediğim güzel insan, güzel arkadaş Zeyram… Doğum gününü seni ve arkadaşlığını anlatmaya çalıştığım böyle ufak bir yazı ile kutlamak istedim.

Belirli bir yerde alışıldık bir şekilde değil de bana özel bir yerde, bana ait anıları sakladığım yerde seninle ilgili güzel bir anı oluşturmak istedim.

Doğum günün kutlu olsun canım.  Umarım daha uzun yıllar birlikte oluruz, güzel sohbetlerimiz hiç son bulmaz ve bir gün yüz yüze görüşmek nasip olur.

Seni seviyorum Jokerlerin en kullanışlısı, en tatlısı 🙂 

Seviliyorsun ^ ^ 

5 thoughts on “Happy Birthday Zeyra! ^ ^

  1. Dışardan aksi biri olarak görünsende tanıdıkça pamuk şekeri kıvamında olan tatlı fıstığım iyi ki doğdun iyi ki varsın hayatımda.Bu Kore sever camiada kazandığım ve sevdiğim insanların başını çeken insanlardan birisi olan sen amazonum nice mutlu yaşların olsun.Bu arada bu yazı sayesinde seni buradan da kutlamama olanak veren Anobistim ikinizde çok seviliyorsunuz 🙂

    1. kendi blogummuş gibi kullanayım ben burayı 😀 teşekkür ediyorum ablam yaşlandık işte, hem hüzün hem sevinç denilen buruk şeyi yaşıyorum şu an 😥 😀

  2. Twitter ve msn’den yazdım buradan yazmazsam olmaz 🙂

    En yavaş çevirmen ama aynı zamanda en hızlı converter doğum günü kutlu olsun :))))

  3. Ve gelelim sana bu muhteşem yazınla benim gibi çekilmez birini sevimli bir insanmış gibi anlattın ya süpersin:D özellikle kimseye extra çaba harcamam beni sevsin diye… herkese aslen neysem oyum, keza seninle de öyle oldu, başta kısa yazışmalar, gittikçe sorulan sorular, daha da sonra bir bakmışız süperiz biz yaaa 😀 sanal ortamın sanallığına diyeceğim yok lakin bizim arkadaşlığımız sanalı çoktan aştı, bir kere güvendik birbirimize, bu en güzeli 😀 çok yakında karşılıklı çayda içeriz inşallah, hatta allah karşı komşum yapsın seni 😀 cidden her şey için, bu güzel yazın için ve bana bu özel.. kişisel blogunda yer verdiğin için çooooookk teşekkür ediyorum, güzel insan 😀

Bir Cevap Yazın

