Jo In Sung Hakkında Her Şey :)

Uzun bir süre sonra yazıyorum nihayet. Öncelikle merhabalar efenim. 🙂 Yoğun bir çeviri dönemine girdiğim için pek bir fırsat bulamadım. Yazmaya değer bir şeyde yoktu gerçi. Fakat en sonunda buldum. Günlerdir aklımda dönüp duruyordu. Yaptığım araştırmalar sonucu Türkiye’de herhangi bir blogda ya da forumda ayrıntılı bir bilgiye rastlamadığım için ben yazayım dedim. Belki benim gibi merak eden ve öğrenmek isteyenler olabilir.

Şaşırtıcı bir şekilde arka taraflarda kalmış. Hak ettiğince değer görmeyişini yaşına, çok fazla dizide rol almamasına, oynadığı filmleri de öyle herkesin izleyemeyişine bağlayabilirim sanırım.

Başlıktan yola çıkarak ev adresini, telefon numarasını, msn adresini, e-postasını vs. öğrenmeyi uman okuyucuların yazının ilerisinde hayal kırıklığına uğramamaları için yazıyı burada bırakmasını tavsiye ederim. Özel bir yeteneğiniz, Kore yapım dünyasında güçlü bir amcanız, In Sung’un menajeriyle tanış olan bir tanıdığınız yoksa zira bu umudunuz gerçeğe dönemez. 🙂

jo in sung

İşte huzurlarınızda Jo In Sung ya da başka bir deyişle Zo In Sung.

Yaşı: Türkiye için 32 Kore için 33.

Boyu: 1.86 cm.

Kilosu: 76 kg.

Bizim astroljimize göre burcu: Aslan.

Çin ve onlara göre: Horoz.

Doğum: 28 Temmuz 1981

Katıldığı bir programı izleyerek hakkındaki çoğu şeyi öğrenmiş, az da olsa kendisi hakkında bilgi edinmiş oldum. O programı izleyebileceğiniz adresi yazının sonunda belirteceğim.

Jo In Sung aktörlüğe modellikten giriş yapan bir oyuncu. Fakat modelliği daha hızlı bir şekilde aktör olmak için seçmiş. O zamanlar 18 yaşındaymış. Küçükken aktör olmaya karşı bir ilgisi, hevesi yokmuş. Arkadaş çevresinde böyle bir ilgi görmediği için. 🙂 Lisedeyken basketbol oynuyormuş. “Şu an aktör olmasaydınız basketbol hayatınız nasıl olurdu?” sorusuna “Muhtemelen hala iyi oynamak için çabalıyor olurdum” diye cevap veriyor çünkü gerçekten beceremediği bir işmiş :). Boyunun uzunluğu genetik, oynadığı basketbolun pek etkisi yok yani. Yüzünde beğendiği herhangi bir yer yok hepsini çok beğeniyor fakat insanlar özellikle gözlerini çok etkileyici buluyormuş. Gözleriyle konuştuğunu, gözlerinin çok anlamlı baktığını söylüyorlarmış.

Çok mütevazı ve dürüst kişiliğiyle biliniyor. Çoğu kişi işine, mesleğine, meslektaşlarına verdiği önemin yüksek olduğunu defalarca belirtmiş. Ne olursa olsun verdiği sözü tutan bir kişi. Esprili ve sıcak kanlı. Bu aralar aktörlükten sıkılmış, önceleri aktör olduğunun bilinmesini, aktörlüğün çok gurur verici bir meslek olduğunu düşünse de şu an için aktörlük çok da gurur verici bir şey gibi görünmüyormuş. Oynamak istediği herhangi bir rol yokmuş. Ne olsa oynarım diyen biri ki hali hazırda yapımlarından anlayacağımız üzere gerçekten de öyle biri.

Hayatında bir ünlü ile çıkmışlığı olmuş, bir ünlüden hoşlandığı fakat medyadan çekindiği için bir harekette bulunmadığı da. Fakat o bunun, medya korkusundan değil, karşıdaki kişiden çok kendisine değer vermesinden kaynaklandığını düşünüyor.

İdeal tipi ise pek şaşırtıcı değil ama Kim Yuna. Yapılan yarışmada verilen ünlülerin çoğuyla aynı dizi ya da film veyahut da reklam filminde oynamışlığı vardı. Fakat nedense Kim Yuna’yı seçti. Bunun nedeni ise “ideal tip” olayından biraz farklı. Çünkü yaptığı açıklamada onun azminden etkilendiğini, kendisinde oyunculuk için öyle bir azmin bulunmadığını, bu işten sıkıldığında ya da yapamam diye düşündüğünde onun azmini görüp özendiğini söyledi. Gerçek ideal tipi ise anlayışlı, akıllı, hoş, bakımlı, hoş görülü, bir tipmiş efenim.

vJKt2qUvPPF60oTzychffonUEO1

Oyunculuğundan ve yaptığı işlerden bahsedecek olursak Türkiye’de bir çok insan onu A Frozen Flower filminde oynadığı eş cinsel rolünden tanıyor. Nasıl oynamış ise gerçekten “gay” olduğunu düşünenler , hatta o yüzden şu an harikulade oynadığı “That Winter, The That Blows” dizisine bakamayanlar, bakınca o filmdeki rolü aklına gelenler de mevcut.

A Frozen Flower filminde Kral rolünü oynayan Joo Jin Mo yaptığı bir röportajda filmin arka planına dair önemli şeyler paylaşmış. Sizinle verdiği o bilgileri paylaşayım efenim.

“Filmi senarist ve yönetmen sebebiyle gelir gelmez daha hiç senaryoyu okumadan direkt kabul ettim. Daha sonra “gay” rolü olduğunu fark ettim. Fakat böyle bir nedenden dolayı reddetmemin uygun olmayacağını düşündüğüm için filmde oynadım.

O sahneleri çekmek bizim için de zor oldu. Jo In Sung’un yüzüne her baktığımda gülüyor, kameramanın verdiği direktifleri kaçırıyordum. O yüzden çekimlerden önce içki içip, odaklanmaya çalıştım. Çekimlere başlayacağımız zaman: – In Sungha ben gay değilim- dedim. In Sung da bana – Merak etme hyung ben de değilim- dedi. Çekimler bitince birkaç gün yüz yüze bakamadık. Gerçekten çok zordu ama yine öyle bir rol teklif edilirse, kabul ederim.” Gördüğünüz üzere film ve senaryo böyle, gerçek olduğunu farz etsek bile özelinin oyunculuğuyla alakası yok sonuçta.

Görsel

İkinci bir baş yapıtı ise A Dirty Carnaval. Bu film gerçekten izlenmesi gereken filmlerden. Oyunculuğu harika. Ufak çaplı bir mafya babası anlatılıyor filmde.

Jo In Sung’un popüler olmasını sağlayan “What happened in Bali?”  dizisiydi. Henüz izlemediğim için bir şey diyemiyorum ama en kısa zamanda izlemem gereken dizilerden olduğunu düşünüyorum. Zira kendisi bir çok ödül almış bu yapımla.

420px-That_Winter,_The_Wind_Blows

Ekranlardan ve beyaz perdeden bir hayli uzak kalmıştı neyse ki bomba gibi bir diziyle geri dönüş yaptı. “That Winter, The That Blows” dizisinde baş rolü Song Hye Kyo ile oynuyor. Dizi “Love Me Not” adlı filmden uyarlama. O filmde “Forget Love” adlı Japon dizisinden.

Uyarlama silsilesi gittikçe uzayacağı için kesiyorum, film de gayet iyiydi şu an izlediğim dizi de gayet iyi. Her bölümü film tadında, harika oyunculuklar var. İlk 5 bölüm düşüncelerim bu yönde umarım dizi bozmadan final yapar.

Jo In Sung’un o dizideki harika oyunculuğundan kareler:

20130214_joinsung_drama-460x341

Dram dendiği zaman sizi ağlatacak, derin bir hüzne boğacak bir yapım arıyorsanız izlemenizi tavsiye ederim. Şayet dram dendiğinde her bölüm bilfiil tüm oyuncuların zarıl zarıl, hönküre hönküre ağladığı dizileri tercih ediyorsanız da uzak durun derim. Çünkü dram anlayışlarımız pek farklı. 🙂

Başarılı bir oyuncuyu sizlere tanıtabilmişimdir umuyorum. Okuduğunuz için teşekkürler efenim. 🙂

Jo In Sung’un oynadığı Kim C’nin Love adlı şarkısını sizler için çevirdim. İyi seyirler dileyerek çekiliyorum huzurlarınızda Jo In Sung’lu harika bir klip.

Yazan Kişinin Notu: Videoyu tam ekran yapıp 720 hd ayarında izlemeniz tavsiye edilir.

Kaynaklar: Jo In Sung’un katıldığı “Show King” programı ve allkpop haberleri.

Reklamlar

12 thoughts on “Jo In Sung Hakkında Her Şey :)

  1. yani bizim böle tanıtıcı aydınlatıcı yazılara ihtiyacımız var yaa.. gerçek diyom bak.. a frozen flowerdan beri severim kendisini.. ciddide takip ederim artık bi zahmet edip dizi, film çekse diye beklerken mükemmel bi kadroyla dizi çekiyor.. dizinin yan karakterleri bile çok iyi.. o diziyi şuanda tam izlemedim ama biraz göz attığımda demiştim ki la bu not me love filminin konusuna amma benziyo meğer zaten öyle imiş.. a frozen flower ile ilgili verdiğin ayrıntıda baya iyiymiş.. yazık adamlara yaa nasıl bipsikolojiye girmişlerdir kim bilir.. ama bu kadar güzel olmak onların suçu mu anacım :D:D eline sağlık çok güzel bi zamanlamaydı benüm açımdan 😀

    1. Teşekkür ederim canım. Hep beğendiğim bir oyuncuydu yeni dizisiyle tavan yaptı araştırmaya çalıştım ama bir şey bulamadım. Faydalı olmuşsa ne mutlu bana. Diziyi sabrım kuvvetlidir dayanırım diyorsan hemen izlemeni yoksa da bitince izlemeni tavsiye ederim. 🙂

  2. Bu yazıyı yazdığın için memnun muyum diye düşündüm bir an için sonra farkettim ki hayır değilim XD Bilenler belki bilir ama daha fazla bildirmene ne gerek var canım ya XD Bu hazineyi aramızda tutma kararı almamışmıydık? Neyse fazla paylaşımcı biri olduğun için bu hatanı görmezden geleceğim XD Şaka bir yana bence harika bir oyuncu.What Happened in Bali dizisinde oyunculuğunu ağzım açık izledim.Sonrası A Frozen Flower oldu zaten.Film hakkında yorum yapmıyorum XD Sen gerekli açıklamaları yapmışsın.Her filmi her dizisi ayrı güzel bunu belirteyim.Son dizisinde de oyunculuğunu gene konuşturmuş.Beni bırakırsan ben senin yazından çok konuşacağım artık durayım XD Çok keyifli bir yazı olmuş şekerim.Emeğine sağlık …

    1. Teşekkür ederim canım benim merak etme gizli silahlarımız çok zaten bu zat-ı muhterem hep arka planda kalmaya devam eder Türkiye’de yani öyle olmasını umuyorum. 😀 Oyunculuğu göz doldursa da çoğu kişin seveceği biri değil, bu hazine o yüzden bizim kalacak!

  3. Anobistim eline saglik keyifle okudum 🙂 what happened in bali’de izledikten sonra bende pek merak etmis derli toplu bilgi bulamistim bu adamla ilgili 😉 what happened in bali dizisinde de oyunculugu gayet guzeldi itici oldugu kadar cekici ve etkileyici 😉 yeni dizisinib bolumleri az daha biriksin izleyecegim insallah 🙂 mafya ile ilgili olan filmini de pek merak ettim simdi 🙂

    1. İzlediğim tüm filmleri gerçekten çok iyiydi o yüzden o filme göz atmanı umuyorum. Bali dizisini hala izlememekle beraber zor günler için saklıyorum. Olur da bir gün kıtlık çıkarsa elimizde hazır bir yapım bulunsun değil mi? 🙂 Teşekkür ediyorum. 🙂

  4. Ahhhh 😀 bu adam keşke gay olsaydı da o kralın sevgisini o kadına değişmeseydi diye, sinirden tüm tırnaklarımı yiyerek izlediğim bir filmdi A Frozen Flower 🙂 ondan sonradır kendisi aklıma geldikçe o film de gelir ve kral için ağıtlar yakarım kafamda :/ yine de kendisine karşı kin gütmeden izleyeceğim bahsettiğin dizileri ve filmi 🙂 nedenlerinden biri tabii ki What Happened in Bali’de So Ji Sub’un oynuyor olması 😀 şimdi Jo In Sung oynuyor diye izlemezsem ayıp olur. İkincisi ise gerçekten Frozen Flower’da o kadar iyi bir oyunculuk sergileyip beni sinir etmeyi başarmıştı ki 🙂 oyunculuğunun çok iyi olduğunun kanıtıdır bu o nedenle de izleyip takip etmek gerek diye düşünüyorum ben de. Belki yeni dizisiyle de aklımdan silinir eski hatıraları 🙂 yeni bir başlangıç yapmış oluruz. Zira yeni diziye olan ilgim Kim Bum’u izlemeyi özlediğim için de olabilir 🙂 Yazın gerçekten aydınlatıcı olmuş, ellerine sağlık Anobist 🙂 sayende belki de Jo In Sung’la aramı düzeltebilirim.

    1. Ahaha ilginç bir istek 😀 Çok uzun zaman önce izlediğim için seninle aynı şeyi düşünmedim ben ama krala uyuz olmuştum saf çocuğumu küçüklükten beri kullandığı için sanırım. 😀 Bali’yi izleyeceğin zamanı denkleştirelim bari ama şöyle yaz sonu olsun o vakte kadar izleyemem sanırım. 😀 Yazıya dair erişilebilecek tek kaynak katıldığı show programıydı sağ olsun kendisi sır küpü pek bir şey ortalıkta. 😥 Kim Bum’u diziyi izledikten sonra da gözün görür umarım diyorum. 😀

  5. Anobistim balam hayırlı ola blogun:) yeni farkettim geç mi kaldım? biyaney:)
    bu adam ve bu klip için nomu nomu kamsammida:)kendisi yeni gözdem olur… diğer adayların hepiciğini rafa kaldırmama,akşamları eşime iki kat iyi davranmama (vicdanen),
    izlerken aptal aptal sırıtmama sebep olan bu varlığın ,videosunu izlememe sebep olduğun için seni her zanmankinden daha fazla saranghee:) yani midemi bulandıracak bir yapımda
    oynaması bile beni etkilemiyor yaa:(…Allah’ım affet sana geliyorum:-) artık yazılarının takipçisiyem gülüm…görüşmek üzere:)

  6. Harika bir açıklama olmuş. Saol. Kendisiyle Spring Days ile tanıştım Kore ile tanışıklığımın ilk zamanlarına rastlar. Orda zaten bayilmistim ki aslında sanırım biraz gençlik zamanı yapımiydi. Ama tam da bilmiyorum. What happened in bali ikinci seyrettiğim dizisiydi. O oynadığı icin izlemiştim. Ama dogrusu seyrettiğime pişman oldugum bir iki diziden biriydi. Tamamen konuyla ilgili. Frozen flower yeni seyrettim ve ufak çaplı bir sok yasadım ordaki halini görünce. Şimdi ise TWWB müthiş. Zaten adını duyduğumda beklemeye başlamıştım. Çünkü kız da yani Song Hye Kye da beğendiğim bir sanatçıdır ve uyumları mükemmel. Biraz uzun bir yorum oldu. Bilgiler icin cok teşekkürler. Her halukarda cok beğendiğim bir aktördür hem fizik olarak hem oyunculuk olarak ve Türk kfanlarinin cok tanımaması ve cılkını çıkarmaması da aslında sevindiğim bir sey. Saol.

  7. S.a anobist yazin cok aydinlatici olmus Jo in sung u frozen flower a dirty carnaval ve the classic de izlemistim çok guzel oyunculugu var.Frozen flower evet o biraz değişik bir filmdi ama aydinlatici olmus o yazi ben gay degilim falan 🙂 🙂 Ellerine saglik

  8. ben ilk jo ın sung ile that winter the wind blows dizisinde karşılatım ve oyunculuğu süper 3 dizisini izleidm şimdiye kadar gerçekten hepsinde çok iyiydi başarılı bir oyuncu hayatında başarılar ve müslüman olması dileği ile sağlıkça kalın :p

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s