Anne olmak…

Epey bir süre yazmamışım… Neden yazmadım acaba? Bugünlerde yazma aşkı tekrar geldi… Fakat gelene kadar çok zaman geçti… İlk başta karnımdaki bebişim rahatsız olmasın diye bilgisayardan uzak durdum sonra baktım ben de uzaklaşmışım derken dünyamı baştan sona değiştiren mucizem, can parçam geldi dünyaya… Ve haliyle yaz-a-madım!  🙂

Şimdi büyüdü yavrum ve hala büyümekte…

Ona bakarken değişen hayatımı zerre garipsemiyor ve değişen hayatım için üzülmüyorum.

Ona bakarken huzurla doluyor hiçbir şey düşünmüyorum.

Ona bakarken tüm üzüntülerim uçuyor bir bir, mutlu oluyorum.

Ona bakarken hayatımın “en doğru” şeyini yapmışım diyorum!

Onunla yaşamaya, onun yönlendirdiği bir yaşama alışıyorum.

Hiç sızlanmıyor sadece şükrediyorum…

Hayatımda mucize beklerken karşıma çıkan en büyük mucizeydi eşim ve şimdi ikinci bir mucizem var…

Anne olmak baştan sona değişen bir hayata başlamak…

Anne olmak her şeyden feragat edip kendini yavruna adamak…

Anne olmak bu hayatta başına gelebilecek en güzel ve en zor şey…

Anne olmak bir mucizeye sahip olmak, mucizeyi yaşamak!

İyi ki varsın canım oğlum…

Seni seviyorum ve her daim seveceğim…

Bir Cevap Yazın

